tisdag, oktober 02, 2007

Jul redan?

Hejsan hopp

Oktober är det allt men överallt börjar man höra om jul. IKEA har satt upp julsakerna och på radion gör de reklam för julbord. Ojoj, vad fort det gick. =) Jul är supermysigt, men när det är regnigt, fortfarande 15 plus ute och löven sitter kvar på träden så får man ju inte riktigt in känslan av att det är dags att börja boka julbord. Men gott är det. =P

Var på Simpsonsfilmen igår med Patrik. =) 8 månader var det igår för oss, och det blev en mysig kväll med bio och MAX. :)
Filmen var rätt bra. Lite utdragen enligt mig bara. Håll er till serien så blir det nog bra... Precis innan vi skulle gå in till salongen så ringde min mobil, och vem var det inte om inte min käre kiropraktor! =D Jag hade pratat in ett meddelande (för femte gången på en månad) på morgonen och nu ringde hon upp. Yay! På torsdag kl 17.30 har jag en tid hos henne!! =) Äntligen!!! Nu får det allt vara nog med ryggont ;)

Kom upp i bra tid imorse och sitter nu (bloggandet blev en liten paus) och pluggar inför IT-rättentan som är imorn 9-13. Satt i nya pluppar i häftet, så man lätt hittar till lagarna (19 st), kollat igenom lite seminariefrågor och standardavtal än så länge. Ska gå igenom några fler seminarie och gamla tentor, sen får det nog räcka. Dagen innan en tenta är nog bland de bästa som finns. Man har aldrig en tråkig stund för man är så laddad inför morgondagen. Ska hålla på min regel att inte plugga på sen eftermiddag/kväll för då kan man inte somna i tid sen. Ska kolla på film (the ninth gate tror jag) ikväll och inte göra mycket alls. =) Måste iväg till affären också, om jag inte tar det på vägen till Gimogatan imorn. Känner mig lite osäker inför imorn. Jag har inte riktigt koll på detta om juridik. =/ Men men, sitter man och kollar igenom allt några gånger om så borde man väl hitta rätt mening som räddar uppgiften. =P
Nu mera plugg!

Inga kommentarer: