torsdag, oktober 11, 2007

Kallt

Varje dag när man har vaknat har det varit ungefär 6-7 grader ute. Men idag vaknade man till 0.4. =/ De sa att det kunde snöa här nere idag och nu tror man ju på dem lite mer. Det var 2 minus inatt utanför min våning enligt min termometer. Det är nästan så man måste börja med vinterkappa redan.
Öppnade fönstret nyss för att få in lite frisk luft... det är ju tur att man har varmt te bredvid sig. =)

Jag är nu tröstare till både en Sandra och Sara för tillfället. För dem blev hösten ingen vidare kärlekshöst. =( Jag hoppas verkligen att ni kan båda börja må bättre snart. Det är hemskt att må så dåligt. Ni vet båda att det är bara att höra av er om det är nåt!

Jag var en sväng till Västerås igår, och som tur var så skulle syrran också dit samma tid så jag kunde åka med henne i bilen. =) Jag hittade en av de fyra böcker vi ska ha till den här kursen på västerås bibliotek. Gratis är gott! Den ska tillbaka veckan efter att hemtentan ska vara klar så det lät bra tyckte jag. Fick en pinkod till lånekortet också. Dessa nymoderniteter! =P
Fika och en liten stadsrunda blev det också. Mycket trevligt.

Fick tag i en gammal skolkompis för några dagar sen. Igår bestämde vi att vi ska ta en fika på måndag eftermiddag och snacka igenom lite de åren som gått sen vi senast träffades. Ska bli jätteroligt och jag ser fram emot det jättemycket. =)
Men innan dess hinner en 50årsfest avklaras och VIK vunnit ännu en match =P Blev 7-2 igår. =D Fortfarande i andra plats och numera lika många poäng som ettan (och trean och fyran) så nu får vi vara kvar på top tre placeringarna hela vägen! =P

Nu ska ja kolla igenom den högst intressanta boken som jag lånade igår. =/ Få se om man har lite försprång på föreläsningen sen då kanske.

Nu är det dags att stänga fönstret igen...

Inga kommentarer: