fredag, november 16, 2007

ATP Masters Series

Det är tennis på gång. Skoj skoj. Det visar det inte live på tv men kör livekommentarer på eurosports hemsida.
Utdrag: "DEUCE - Both men are fluctuating between genius and incompetence".
Hehe. =P Har man det inte live på tv så är detta det bästa sättet.

Förhoppningsvis blir det julbord/fest den 7e december med Patriks jobb. =) Jag har sett två jättefina klänningar på stan och vet inte riktigt vilken av dem jag ska köpa. Tror det blir den som är på bild här bredvid, fast utan strumpor då ;). Den andra som testades har syrran precis köpt, så inte så kul att ha likadan. Jag kommer ha svart isf och hon mörkbrun. Ville också ha mörkbrun men den va slut. =(

Västerås idag. Ska kolla in lite nya affärer på stan tror jag och se om man kan hitta ett nytt megapussel på Toys "R" Us. =) Det börjar ju närma sig jul. Då måste man ha ett pussel. Hihi. Kanske ska man börja julklappsleta lite också. Inspiration är aldrig för tidigt. Tror inte jag kommer ha så mycket tid till det sen iaf. Får ta lite då och då.

Nuvarande kursen heter Algoritmik. Den är ungefär lika rolig som den låter. =/ Det är klurigt! Hoppas det inte blir Salling som gör tentan, nu när han är sjuk. Då har man en extra chans till att faktiskt klara den. =) Jag skriver upp mig på bonuspoänggrejerna bäst jag kna. Förhoppningsvis får man fem gratispoäng till tentan så man behöver 13 ist 18 poäng till godkänt. Woho!

Inga kommentarer: