fredag, november 23, 2007

Duktig idiot

Idag har jag varit riktigt duktig faktiskt. Jag gick upp i tid så att jag hann duscha och göra frukost så att jag hann till 8-föreläsningen imorse. Satt där två timmar och lärde mig faktiskt riktigt mycket. Väldigt bra föreläsning måste jag erkänna.
Gick hem i regnet för att packa ur mina saker och sen bege mig ut i regn/snörusket igen, till affären och tillbaka. Lagom fint hår man har nu... =P
Satt mig med mina anteckningar från denna kurs när jag kom hem och har nu snart renskrivit allt! Man lär sig rätt mycket ändå, iaf färskar upp minnet, när man går igenom dem en gång till. =P Kanske man borde göra det oftare. Hehe.
Nu känner jag bara för att sova. Har varit vaken sen 05.15 i princip. Patrik gick upp då och jag kunde knappt somna om mellan tiden han gick och min väckarklocka ringde. En halvtimme sammanlagt kanske. Men det blir nog att läsa min bok med en kopp varm O'boy eller nåt sånt ist. =)
Nu snöar det iaf. =) Mysigt. Tyvärr är det inte tillräckligt kallt för att få det att stanna, men mysigt är det just nu iaf.
Ikväll blir det hockey på tv, imorn klänningköpande och kanske bio på kvällen. Rätt slö helg, som vanligt, =/ men bion piggar upp isf iaf. =)

Inga kommentarer: