söndag, november 04, 2007

Söndag

Mysig söndag har det varit hittills. =)

Jag mådde inte så kasst i morse alls. Det började hostigt och så men det gick över på rekordfart så det blev en stadstur. =) Patrik och jag åkte ner på stan och åt lunch. Sen en liten köprunda och sen fika på det. =) Riktigt mysigt. Fick lite saker köpta som jag tänkt på ett tag så det var roligt. Del av sovkläder, musmatta och magneter. Köpte också en DVDbox, men den är till mamma. Det enda jag glömde var en ram. Men jag glömde kolla vad det var för mått på bilden så det fick vänta till nästa gång. Jag köpte ett linne att sova i också, men det var inte så bra kom jag fram till så jag byter nog ut det imorn, så då kollar jag på en ram då ist. =)

Idag är det final i Masters, tennis, och ännu en snookerturnering börjar ikväll. =)
Snögubben är nu död som jag nämnde igår. =(

Inga kommentarer: