onsdag, november 21, 2007

Sjukt men användbart

Den här länken kan vara en av de konstigaste sakerna som finns på internet. =) http://www.ltu.se/polopoly_fs/1.2616!0cb6e043.pdf En 15 sidor lång rapport om hur man gör de fluffigaste muffinsarna. Haha! Jag ska faktiskt testa deras slutliga resultat idag. Nathalie och jag ska ha hockey/fotbollskväll ikväll. Så då tänkte jag baka lite muffins. Lovat att ta med några till skolan också. =) Hoppas de blir goda, höga och luftiga nu. Mina blir goda men ihopsjunkna. =/ Inte helt optimalt.
Fortsättning följer senare om de blev lyckade... ;)

Var på stan idag för att köpa den där klänningen som jag visade i förra inlägget. Den var slut i M. =( Men hon ringde till Stockholmsbutiken för att höra om de hade den där. Det blev ett positivt svar och de ska nu ta med sig en sån till Västerås på lördag som är undanlagd i mitt namn. =D Glad Malin! Hoppas den passar lika bra fortfarande. =P

PS: Jag har tagit bort min bilddagbok nu. Använder den inte så mkt längre har jag insett. Om det är nån som vill se bilder så får ni väl fråga. =)

Inga kommentarer: