lördag, november 03, 2007

Cook, Bake & Create

Yes! Nu är sidan uppe! =) Min och Sandras kreativa mumsiga blogg. Länk finns där alla andra blogglänkar finns, till vänster. Inte riktigt fått tag i Sandra än så jag har lagt in lite saker själv än så länge. Men nu vet ni att den finns iaf! =) Kolla gärna in!

Spännande semi-final i tennis just nu! =D Nadal - Baghdatis 1-1 i set, men Nadal håller på att vinna med 2-1 vilket är väldigt bra för mitt odds. ;P Det går faktiskt jättebra på betsson och det är väldigt roligt. Jag är försiktig med pengarna, så det är inget att oroa er för, om ni gör det. =)

Snö var det när man vaknade också! =D Det hade tom hunnit växa fram en snögubbe såg jag. Hihi, den var lite gullig.

Patrik är på inflyttningsfest ikväll medan jag kurerar halsen hemma. Så det blir till att öppna dörren mitt i natten när han kommer hem. =)

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: