tisdag, april 08, 2008

23

Oj nu är man 23 år, en timme och 7 minuter. =) Vad tiden gick fort! Bjöd över syrran och Johan (och Patrik naturligtvis) på middag igår. Jag fick min present samtidigt då och det var en jättefin Haglöfs-väska! =D Precis vad jag ville ha. Grön och medium och allt. Glad blev jag!
Maten blev också riktigt bra och tårtan gick hem relativt bra. Patrik tyckte om den och det var ju huvudsaken, iom att den var kvar från i söndags då han fyllde år =) Han plockar upp mig ikväll och firar.
"Plockar upp" för att jag ska vara hundvakt nån timme efter skolan. Går till 12 och sen ger jag mig av till bussen till monstrerna. =P Hihi.

Tack för de fina MMS/SMS jag redan fått! =)

Hoppas ni också får en bra dag!

1 kommentar:

henrik vestgöte sa...

Jaha o du nämnde inte ens lunchen på Williams som jag bjöd på! psssst