torsdag, april 10, 2008

födelsedagen

Med svar till Henka, som kommenterade inlägget. =P Jag skrev ju allt innan jag ens kom till skolan. Alla var jättetrevliga och grattade mig riktigt ordentligt där. =) Andreas bjöd på te och Henka bjöd på lunch efteråt. William's blev det. =) Engelsk pub, indiskt kök. Haha vilken kombo! Riktigt fint var det därinne. Får hoppa in på kvällen nån gång också.
Tom hundarna var relaivt snälla under vakten ;P
Jag fick jättefina örhängen av Patrik =D , som jag hade valt ut själv innan och sa att jag ville ha. Även en fin ljusstake/kandelaber fick jag. Och vääärldens finaste blommor! =)
Hade även fått två kort när jag kom hem. Ett från Sandra och ett från Lena och kusinerna. =) Kul att känna sig uppskattad.

Ett tjugotal inlägg på Facebook var det också. Haha!

Tack alla som förgyllde min dag!

Även denna morgon fick sig ett lyft när det kom fram att till och med Patrik tycker att det är för kallt för att vara hemma hos honom för många minuter i sträck. =P Jag sa att jag hade fått lite dåligt samvete för att han åkt in så mycket till mig nu och jag inte åkt ut till honom (för jag fryser som en icepinne när jag är där!). Då kom det fram att han skulle åka in till mig ikväll igen, för att 13 grader är kallt för han me. Hahaha! Äntligen erkände han! =D

Nej nu skolan. Nu blir jag sen igen. =/

Inga kommentarer: