fredag, april 04, 2008

fredag äntligen

Känns som det vart en jobbig vecka denna gång. Kan inte direkt sätta fingret på vad de är. Inte sovit så bra som jag brukar förstås, och åkt runt lite mer ön vanligt. Det är nog en liten kombo av allt.

Idag ska jag till skolan, som vanligt, sen hem för att packa om, för att sen åka till syrran och baka klart till Patrik. Så mycket skönare att baka hos dem då iom att de har en stor ugn. Slipper man göra tre-fyra plåtar, som man måste hos mig, innan alla muffins är klara. Kanske blir det bullar också. Vi får se. Skulle behöva hinna tvätta också... =/ Sen ska jag till Almunge ikväll. Det är tydligen kanske redan vid 10 imorn förmiddag som kalaset ska börja. Trodde kanske det var lite senare så jag kunde åka in imorn bitti, men tydligen inte, fick jag precis reda på. Är det farligt att svara rakt ut eller, när man frågar nånting i god tid!?

På söndag tänkte jag kanske om jag hinner åka till Västerås en snabbis för att kolla på VIK-Leksand, men det hinns nog inte. Måste förbereda inför kvällen när Patrik kommer hem, så jag kan fira hans födelsedag. Det ska bli roligt att fixa lite. =)

HV71 är nu redo för SM-final. =) Oh så roligt. Mot Linköping. Hoppas "vi" vinner. Go HV!!

Nej nu måste jag väl sätta fart. Hu! Vill inte alls till skolan idag. Känns som kreativiteten tagit slut helt. Vill bara försvinna ett dygn eller två från världen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stanna kvar :)