måndag, april 28, 2008

D-Day imorn

Imorn är det dags för tenta i Användarcentrerad systemutveckling. Jippi och Woho! =/ Igår var en riktigt bra pluggdag och idag verkar bli detsamma. Suttit sen tjugo över åtta ungefär och läst ur kompendiet, så det är nu äntligen färdigläst. Jag har nu också fått i mig frukost och ska bara byta byxor och borsta tänderna, så blir det promenad och handling till imorn. Sen blir det läsning ur stora boken för att se om jag missat nåt stort ur den. Sånt här skulle man gjort en vecka sen minst, men har man inte tentastressen i sig så blir det inte förrän två dar innan tentan. Så är det bara. Men det känns som att dessa två dagar kommer rädda min tenta iaf. Förhoppningsvis. =P

Jag har fått hem mina gamla jympadojjor nu, så nu ska ja och Patrik ut och gå/jogga. =) Det är rätt skönt väder för det nu tycker jag. Får se om det kanske redan blir imorn. Nere vid Hågadalen är det ju perfekta "slingor" för det.

Nu ska jag plocka undan frukosten och sen bege mig ut.
Lycka till mina fellow tentakompisar!

Inga kommentarer: