fredag, april 04, 2008

fredag äntligen igen

Två inlägg samma dag. Det händer inte ofta i Malins bloggvärld. =)

Jag har kommit en bit på vägen på dagen nu. Humöret känns mycket mera uppåt. =) Skolan gick smärtfritt. Gick tidigare för att fixa resten och det verkade inte vara några problem. Tack! =)
Cyklade hemåt och gick direkt till tvättkorgen för att ta ut det som mest behövdes vara rent. Packa ihop tvättsaker och gick till tvättstugan, där det som tur var fanns tid. =) Passade på att dammsuga hemma också. Jag var ju så smart så jag satte mig på sängen samtidigt som tvättmedelbehållaren var där. Den tippade naturligtvis omkull och det blev en massa tvättmedel på sängen. Men nu är det borta. Även gruset i hallen är borta och mattan ser aningen renare ut. Nu äter jag lunch efter att ha dumpat tvätten i torktumlaren. Skönt! Får se om syrran hämtar mig efter jobbet eller om jag tar bussen. Hon skulle vara hemma till halv två sa hon. Alltså om 40 minuter. Chokladmuffins, vaniljbullar och kanske en liten rulltårta ska bakas. =) Oooh så roligt! Det blir mumma imorn det!

Stackars Patrik har tjugo stygn i ryggen han. Han trodde han bara skulle på undersökning, men icke. Otrevlig överraskning väntade på honom. Nu får man tycka synd om honom i två veckor. ;) Köpa med sig glass kanske till ikväll. =)

Hoppas ni har och får en rolig dag. Och helg förresten, för nu kommer jag inte skriva nåt på nån dag tror jag. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du anar inte hur lycklig jag blev av att du skrivit två inlägg på sama dag. Det räddade min dag Malin! TACK!