onsdag, april 23, 2008

"Sänk vår hyra, rummen är för dyra"

... det är vad som skriks här utanför just nu. =) Det är protest mot Heimstadens kontinuerliga ökning av hyrorna. Två år i rad nu har de ökat den två ggr per år. Duktigt... =/

Fint väder är det iaf! =) Jag har precis suttit på balkongen och pluggat lite ur vårt kompendie. Åh vad skönt det var! Inga kyliga vindar som hittade dit heller. Efter en timme kände jag däremot att det började bränna lite här och där och då är det dags för Malin att dra sig tillbaka till skuggorna. Alldeles fräknig var jag när jag kom in. Hihi. Tur att ingen kunde se mig =P Jag fick lite färg iaf tror jag. Solskyddsfaktorn var på däremot, så jag kommer nog inte se ut som en kräfta imorn.

Jag borde börjat plugga myyycket tidigare egentligen. Men det var ju projektet och både min och Patriks födelsedag och Romresa i vägen. =( Det blir multipluggning nu till tisdag, då domedagen är här. 08-13. Det hjälper ju inte att det är mitt i Snooker-VM heller!

Ut i solen med er nu! =)

PS. Fler bilder finns upplagda på Facebook nu, från Rom.

Inga kommentarer: