fredag, april 03, 2009

Bakning på G!

Wiiee jag har så kul dessa dagar, jag får baka hur mycket jag vill! =)
Igår bakade jag en drömtårta (som blev helt kaiko för vår ugn är tydligen sned, men men) och såna där mördegsformar som man kan fylla =) Idag ska jag baka hallongrottor, muscovadohjärtan (första gången) och kanske förbereda en rulltårta med philadelphia- och körsbärsfyllning. Imorgon när folk kommer hit för att fira Patrik så ska jag göra bullar också om jag orkar =) Kuul! Jag skulle egentligen göra halvmånar också, men det verkar som om Sverige slutat göra plättar, för jag kan knappt hitta nån plättlagg nånstans! De fanns på ICA maxi, men det var Euroshopper, så jag blev inte så sugen.

Ikväll är det The Buddy Holly Musical med Brolle! =) Weehoo! Jag har nu bestämt kläder och ska åka så att jag är där tio i fem tror jag. Patrik jobbar idag så han ska möta mig på stationen så tar vi tunnelbanan till Medborgarplatsen. Ska bli superkul!

Nej nu måste jag sätta igång med bakningen! Ha en bra och kul helg!

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh låter riktigt skoj gumman! Kram