torsdag, april 16, 2009

Inställt

Här går man upp i tid för att hinna göra lite projekt innan skolan så är det inställt idag. =P Tur att jag började prata med Johanna på MSN =D Annars hade jag stått där och sett dum ut vid salen. Men inget ont som inte har nåt gott med sig som det brukar heta. Jag hann göra en del av det jag ska göra till tisdagens projektmöte, så det var riktigt positivt. =)

Det var ju fest i förrgår. Jisses vad kul det var! Men jisses vad trött och seg och illamående jag var igår morse fram till två ungefär =P Det gick ju knappt att sätta sig upp på morgonen. Men mot kvällen blev man människa igen och idag mår jag riktigt bra. Träningsvärk i ben och mage från dansen och stel i nacken som fan! =D Men det är väl facit från en trevlig kväll bara. ;) Får se om jag orkar lägga in bilder idag från kameran. Det togs en del...

Ha en bra dag fast mulet väder. Kram kram!

Inga kommentarer: