måndag, april 13, 2009

Viktökande påsk

Fick en smärre chock när jag ställde mig på vågen imorse =P 2 kilo plus på en vecka... Detta går inte, så nu är det detta som gäller:Om ni går in på bilddagboken så ser ni all den mat jag stoppat i mig under veckan som gått... =/ Inte bra inte. Men gott har det ju varit =P Vi har ju haft lite mycket också med två firandes på raken och då har vi inte lagat så mycket mat heller utan det blivit snabbmat eller inget alls. Inget av det är bra! Så nu har jag köpt hem frukt igen, som ni såg, och ska göra Fiskfilé Thailand ikväll. Det är ViktVäktarmat till och med. Nu ska jag leta efter mer maträtter som är bra och i veckan får vi inhandla lite saker. Har inte mycket i kylen/frysen nu inte =P

Jag trodde det skulle regna hela dan idag jag, men nu skiner faktiskt solen lite. Det är mulet runtomkring förstås, men ändå =)

Vi städade som bara den igår innan vi åkte ut till Faringe, Patrik och jag. Vi tvättade, plockade, rensade och gjorde snyggt. Vi är ett riktigt bra städteam faktiskt när vi kommer igång =) Vi köpte nya gardiner i lördags också, så de har åkt upp =) Vårfint och mysigt är det nu. Även balkongen blev fin när den fick bort sakerna som inte ska vara där. Synd att inte Jysk hade öppet igår, för då hade vi haft dynor till "soffan". Men filt går bra det också så länge =)

Hoppas ni haft en rolig och bra påskhelg! Det har jag!

Inga kommentarer: