lördag, april 25, 2009

Lördagen

Idag har varit en väldigt bra dag!

Jag har äntligen blivit helt frisk! Weehoo. Jag känner mig aningens trött efter dagen, men jag har ju ändå varit sjuk i en vecka nästan =)

Idag var det ju dopet, som bara blev ett dop trots allt. Vi trodde ju stenhårt på att det skulle myglas in ett bröllop också, men icke =P Men dopet var väldigt mysigt. Det var ju hur fint väder som helst också! Kul att kunna vara i solen för en gångs skull denna vecka. Varit tvungen att hålla mig inne annars ju för att kunna öka friskchanserna så mycket som möjligt inför idag. Efter kyrkan blev det smörgåstårta följt av tårta och kaffe =) Gott gott. Vi hann även prata lite med Patriks kusin som bor i Göteborg och halvplanera in en träff med dem i sommar. Härligt, hoppas det blir av! =)

Kom hem vid fem/halv sex och efter lite samtal så bestämdes det att två av Patriks kompisar skulle komma över på grillkväll. Medan Patrik hämtade dem och åkte till affären och köpte grillbestyren så satte jag igång och städade så mycket jag kunde. Riktigt stolt och imponerad över mig själv faktiskt över hur mycket jag hann med =) Hann plocka i alla rummen plus dammsuga två av dem på 25-30 minuter eller nåt =) Det blev grillning, hockey, plump, poker och en del öl/cider/drinkar var under kvällen iaf =P Riktigt kul kväll! De har precis åkt nu och jag och Patrik ska bums i säng. Han ska upp och jobba imorgon så det blir förhoppningsvis tillräckligt många timmar sömn ändå.

Imorgon väntar projektjobb för mig. Usch! Men man kan ju inte ha kul alla timmar på dygnet.

Hoppas ni haft en mysig vårdag! God natt.

Inga kommentarer: