tisdag, april 28, 2009

Valborgsplaner

Snart är det sista april. Det största som händer här i Uppsala typ på året =P
Jag hade inte så många planer alls för nån dag sen men nu verkar det lösa sig alldeles utmärkt =)
Verkar som jag ska på champagnefrukost med Nathalie hos en av hennes klasskompisar vid Rackarberget/Gamla studentstaden. Hon har två kompisar som kommer över redan imorgon som ska vara med under hela dan så det kan bli kul =) Kl nio börjar frukosten iaf. Sen ska jag vänta på att höra nåt av mina klasskompisar så vi ska champagnegallopera och sen hänga i ekoparken tror jag. Sen blir det väl grillning på kvällen. Tror inte jag ska ta mig ut på kvällen, men det får vi väl se hur det artar sig.

Jag tycker synd om Patrik. Han har blivit jättesjuk nu men måste jobba ändå. Han ska även vara vid gården på torsdag för att börja med vårbruket. Han har hur många bollar i luften som helst verkar det som. Hoppas det lugnar ner sig snart. Eller iaf att han mår bättre. Fy på mig som smittade med förkylningen =P Ska nog gå och klia han på ryggen lite så kanske han mår bättre. =)

Hoppas ni har det bra!

1 kommentar:

m sa...

jag ska ocksågrilla :)