tisdag, april 21, 2009

Sjukling

Jag har gått och blivit sjuk. Men inte jättesjuk, utan irriterande 'från och till'sjuk. Jag har ont i halsen hela tiden, snuvig ibland, yr och trött typ. Verkar inte som jag har feber iaf och det är ju ett plus. Jag tycker yrheten kan försvinna. Jag dricker vatten som en kamel så det kan inte riktigt vara det (tror väl att de dricker mycket vatten när de väl dricker va...). Men sen ibland kan jag må prima i nån timme, och sen kommer allt tillbaka. Gah! säger jag bara.
Jag har skola idag, men tänkte komma till elva ist för tio utifall jag smittar. Mindre smittid =P Det är väl bäst att ta bussen till skolan också så går jag hem när det blivit ännu varmare så det inte drar så mycket kall luft på lilla mig.
Jag tänker iaf bli helt frisk till lördag =) Då är det dop och kanske inmyglat bröllop. Vi vet inte riktigt. De har bjudit in mer än 100 pers till dopet och släktingar har på känn att det kanske kan bli bröllop också utan att de sagt nåt. Men det är bara spekulationer så klart, men jag vill inte vara sjuk iaf hur det än blir. =) Redan bestämt kläder.

Det verkar som våren är här nu iaf för gott. Det är fortfarande minus tidigt på morgonen, men dagarna blir ju varmare och varmare iaf. Det skulle bli riktigt fint mot helgen såg jag =) Hoppas det håller i sig.

Patrik var duktig och fixade ordning garderobrummet och extrarummet igår. Jag har småfixat lite, men han tog tag i det ordentligt igår så det blev riktigt bra. Skönt när han får såna där infall och bara fixar saker tycker jag =P Får se om det hinner bli lite dammsuget idag också. Kan nog göra det när jag kommer hem från skolan. Det skulle absolut behövas.

Nej nu ska jag se en repris på gårdagens VMsnookermatch mellan Ding Junhui och Liang Wenbo. Jag missar fortsättningen idag =( Hoppas de repriserar det med på nätet.

Hej hej!

Inga kommentarer: