fredag, juni 12, 2009

Fredag

Idag har jag haft ont i huvet. Oh jippi. Det har äntligen gått helt över iaf, men det är efter två omgångar av Zon gel och värmekudden värmd två gånger. Hoppas det inte kommer tillbaka.
Jag har iaf gjort det jag skulle för dagen; tvätta, dammsuga och fixa ordning i bokhyllorna. Jag är nöjd.

Igår var jag inte särskilt glad på eftermiddagen. När jag och Patrik ironiskt nog gick omkring på systemet så ringde de än en gång upp från Man power hälsopartner. Ännu ett jädrans drogtest ska jag göra. Vad har de för jävla tester egentligen!?!? Hon verkade helkonstig hon jag pratade med också. Tillslut kom vi fram till att jag får göra det efter jobbet på måndag, halv fyra. Fy fan om det inte går att testa det då!!!! Tredje gången gillt... *SUCK*

Nu ska jag lägga in lite bilder.

1 kommentar:

Sandra sa...

EN GÅNG TILL? Det är tamme fan inte klokt!