lördag, juni 06, 2009

Västeråsgurka

Nu är jag en Västeråsgurka igen.
Mamma och jag var väldigt duktiga imorse och var ute och gick i 45 minuter mellan tio i åtta och fem över halv nio =) Det var riktigt skönt. Svalt i luften och inga människor ute. Uppsala är lite annorlunda där =P
Var på stan med Sandra igår. Det var trevligt. Länge sen vi sågs, det får bli ordning och reda på det i sommar, när jag bor här.
Jag hittade äntligen en vanlig kofta också på Gina! =D Som jag har letat! Inte fasligt dyr heller, så jag blev glad.

Skönt att det kommer fram lite sol idag =) Då ska jag ha på mig min klänning. Inte så ofta man kan ha de annars. Inte en sån sort iaf.

Imorgon blir det inge slott, utan en lite mindre sväng till nåt mysigt café utanför Västerås. Blir det soligt imorn så kanske man kan gå en sväng också.

Jag ringde upp Patrik för inte så länge sen och han satt i en bil med halva familjen och ett piano =P Alltså verkar han kunna hålla sig sysselsatt utan mig. ;)

Ni som läser bloggen fårn min klass, kan sluta tänka bowling iaf =P Två av de tre som svarade kunde inte, så vi får nog boka in det nån annan gång =/

Nej nu ska jag sminka mig och byta kläder.
Ha en mysig dag!

Inga kommentarer: