måndag, juni 08, 2009

Uppsala igen

Nu är jag i stan igen och åker inte till Västerås igen förrän på söndag hoppas jag. Min kusin tar studenten där förstås på fredag, men då går hela dan bort igen på resor, för jag kommer antagligen inte hem igen förrän på kvällen, och sen ska jag dit igen på söndag inför sommarjobbet. Så det känns som jag skippar det faktiskt.

Imorse var en av de bästa mornar jag haft =) Vaknade av att Patrik pussade mig på pannan och sa en massa söta saker och var allmänt väldigt lättomtyckt hela morgonen =) Han åkte över en timme senare till jobbet också för att vi skulle hinna umgås så mycket som möjligt =) Han kom inte hem förrän kvart i ett igår natt nämligen, så vi hann inte direkt umgås. Han jobbar till strax efter fem idag och ska sen till Almunge för att fira en kusin. Jag tar bussen från stan till Almunge så möts vi där. Jag vill också ha tårta ;) Plus att jag har 15 resor kvar på mitt regionala Zon1-busskort som jag vill utnyttja om det går. Jag har ju faktiskt betalt för det! =P

Annars har jag knappt gjort något nyttigt alls idag =) Diskat lite och gjort mig fin till kalaset ikväll, men bortsett från det så har jag bara kollat på TV eller spelat Xbox =) Jag njuter av att jag inte måste göra nånting. Det är så skönt!!

Nu ska jag lägga in bilder från helgen i datorn och sen promenera till stan.

Hörs senare!

Inga kommentarer: