fredag, juni 26, 2009

Jag lever

Hej hej, jag lever fortfarande =)
Jag är så trött när jag kommer hem från jobbet, eller så ska vi åka iväg nånstans, så jag orkar aldrig gräva fram mammas bärbara dator och sätta mig där och skriva =P Speciellt inte när Wimbledon är igång ;)
Nu har jag avklarat två av tio veckor iaf. Skönt. Det har gått rätt fort faktiskt så det är nice. Det gäller att ha något att se fram emot hela tiden så går tiden fortare.

Imorgon ska jag och Patrik åka till Furuvik. Det ska bli kul med en dagsutflykt. Det är det jag sett fram emot denna vecka =P
Plus Rix FM Festivalen igår förstås. Daughtry var ju där och körde fyra låtar =) Skitkul att se. Det var tydligen deras enda spelning i hela Sverige. Det var även andra artister som var rätt roliga att ha sett live. Star Pilots t ex =P Hehe.

Ska ta mig i kragen och lägga in lite bilder från gårdagen och midsommar också. Orkade inte ta med mig kameran fram och tillbaka så det får bli när jag kommer tillbaka till Västerås.

Nu ska jag kolla till äppelpajen i ugnen.
Hoppas ni har det bra allihop!

Inga kommentarer: