tisdag, december 22, 2009

Dålig timing

Neeej, jag vaknade med täppt näsa idag och det har inte gått över helt. Vad är detta för nonsen!? Inomhus med te och honung blir det för mig. Men nejje, det tog ju slut för nån dag sen (honung alltså)... Kanske man kan ta sig ut en snabbis för att inhandla frukt och honung då. Här ska ingen bli sjuk till jul inte!
Jag har på mig en jättevarm och fin stickad tröja iaf. Den är alldeles ny =) Myyys. Kanske att det blir den på julafton, även fast den är rosa, och inte röd.

Soffläge med Ensam Hemma 1 och 2 blir det nog idag då. De är julstämning så det sjunger om det. Tra la la la...

1 kommentar:

Anonym sa...

oh no! Inte du också, min syster är också sjuk, feber och hela balletten... : /
Hoppas du kryar på dig snart (typ 2 timmar och 15 min på dig...)!
Btw, hur har det gått med broderiet? *nyfiken*
God jul!