torsdag, december 17, 2009

Jullov

Igår hade vi vår sista riktiga föreläsning någonsin =) Vi kommer ha lite seminarier angående exjobbet, men de räknas inte. så som sig bör så hade vi en avslutningsmiddag med lite folk från klassen och lite öl/cider innan dess. Det blev en jättekul kväll verkligen. Vi hade däremot bokat bord till halv nio men fick inte något bord förrän halv tio ungefär =P Det betydde ännu en cider/öl på William's =) Mysigt mysigt.
Det var jättegod mat på restaurangen (Koh Phangan), men jag fick en hemskt (!!) stark sås till min ostarka mat som jag skulle "testa" lite. Fy fan va de stack i munnen i en halvtimme efteråt =/ Man får inte lura in en sån stark sås till min mat som inte skulle var stark alls. Men men, det var väl "kul" =P
Det roligaste var att vi fick champagne gratis för att vi fick vänta så länge på bord =D Därmed kom jag inte hem förrän halv ett heller, relativt full. Inte bra att inte ätit så mycket på en vecka tydligen. Jag blev full på två cider, ett glas vin och ett halvt glas champagne. Sicken blandning också =P

Jag får se till att grunda rejält inför kvällens mat/utgångskväll. Det är julbord med tjejerna och sen kommer några killar från klassen (de från igår typ) till släppet sen. Ska bli jätteroligt! Jag ska ha samma kläder som jag hade på förra julbordet, med Patrik, för att göra det lätt för mig.

Imorgon bär det av till Västerås som jag nämnt tidigare. Jag och Sandra har bokat biljetter nu till New Moon och innan dess ska mamma och jag gå på stan och shoppa julklappar. Ska bli jättekul. Jag har bestämt mig att inte börja tänka på allt plugg förrän i helgen. Behöver lite pluggro i hjärnan känner jag.
Jag borde däremot beställa en bok som vi ska ha till exjobbet - det kan jag göra. Det är lagom mycket plugg.

Nej nu lägga upp bilder från igårkväll och sen få i sig lite mat.
Tips: kolla in på min bilddagbok då och då om ni inte gör det, för där uppdaterar jag nog bättre än här =P

PS. Det är -7 grader här och massa snö fortfarande =) Ingen ny snö som dinglar ner däremot, men bara det ligger kvar så är jag nöjd

Inga kommentarer: