torsdag, december 10, 2009

Händelserikt än så länge

I tisdags var det intervjudags för exjobb i Västerås för ABB. Vi vet inte hur det gått, de ska höra av sig, men det finns stora chanser att det blir av där =) Mycket press på en isf dock. Hoppas man klarar av det =/

Idag var det tenta; en liten en iaf. Det sista momentet i kursen Medicinsk Informatik, så nu är det en mindre kurs att bry sig om :D Jag blev väldigt nöjd med den kursen faktiskt. Otroligt rolig och lärorik. Tror tentan gick bra också så det ska inte vara några problem.

Igår bakade jag saffransbullar med vaniljkräm och idag kokade jag chokladknäck. Varför? Jo för imorgon är det minsann julklappsbytemys här. *yay* Vi blir 7 st tror jag som kommer ha julklappsbyte och sen spela lite spel och dricka glögg och äta det jag bakat. Det ser jag fram emot. Det är även ett luciatåg i skolan såg jag imorgon 08:30 så får se om jag pallrar mig dit då. Ska annars träffas 9 så en halvtimme hit eller dit gör väl inte så mycket. Vi får se hur trött jag är när jag vaknar.

Nu ska jag lägga mig iaf.
Hoppas ni börjar få julkänsla allihop för om två veckor har julafton nästan vart. ;)
God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

ABB?!!
Va skoj! För Robotics eller för nán annan?