måndag, december 14, 2009

Hemtenta

Sen igår morse kl 9 har jag haft hemtenta och lämnade nu in den för en halvtimme sen. Skönt!! Deadline är imorgon kl 11:00. Förra hemtentan lämnade jag in fem minuter innan deadline =P Lite bättre tidsmellanrum denna gång.
Så nu sitter jag här och firar med att kolla på finalen i UK Championship (snooker) från igårkväll. Jag skulle kolla på det igår, men somnade innan jag ens kollat klart på ett enda frame. Jag var trött... väldigt trött.
Ser ut som att Ding Junhui vann iaf. Weeho!

Imorgon har vi efterlängtad sovmorgon. Sen väntar plugg till sen eftermiddag antagligen. Sen föreläsning mellan 10 och 17 på onsdag - usch! Men på onsdag kväll väntar det avslutningsöl- och middag på Kao Panhang (eller va de hette) med klassen. Ska bli skoj! Vi kommer ju knappt ses efter denna termin förutom på de få seminarier vi kommer ha angående exjobbet. Så roligt att ha en riktigt avslutning. Tror vi blir 13 stycken eller nåt.
På torsdag kväll är det julbord med tjejerna i vårt program. Kommer också bli rejält roligt!
På fredag väntar Västerås. Patrik har julbord för killkompisarna här på kvällen/natten så jag flyr till Västerås och går på bio med Sandra =) Får se om jag kan köpa lite julklappar när man ändå är på stan då.

Hela helgen är iaf fri! Skönt! Kommer antagligen behöva kolla på exjobbets grejer. Vi fick iaf besked idag om att vi kommer dra igång den 25e januari med ABB. Det är en vecka till än vad vi trodde det skulle bli så det var lite avkopplande att få veta. Ser fram emot det, samtidigt som jag är oerhört nervös och hispig inför det! *kommer gå bra, kommer gå bra*

Hoppas ni har en kul vecka framför er!
Hej!

Inga kommentarer: