torsdag, december 03, 2009

Tripp trapp trull

Fy satan vad man kan få ont i sitt lår utan att bryta nåt! Jag ramlade på cykeln idag i en istäckt backe (tydligen, den såg helt isfri ut!). Det måste sett väldigt roligt ut iaf för först ramlade Henka, sen jag och sen Bubbi, fast han ramlade iaf inte helt. Tripp... trapp... och trull. Aj, mest aj och inge aj. Mitt vänstra lår är blått, rött och har tre bulor på sig. Jag ser så kul ut när jag ska börja gå för det tar några minuter innan jag kommer igång =P Typ böjer mig fram lite för jag vill inte ha hela vikten på benet och håller i mig :D Hehe. Det blir buss imorn. Man ska inte cykla när det är halt ute!
Det tog även tio minuter imorse att få upp mitt extralås, för det hade bestämt sig för att frysa inombords. (Jag hade ingen bra cykeldag kan man väl sammanfatta detta som) Kom däremot till klassrummet en minut innan det började och cyklade dit på rekordtid :D Inget dåligt som inte har nåt bra med sig. Det hann även frysa under tre timmar på eftermiddagen efter att jag skulle cykla hem från eko. Rätt kallt ute!

Men men. Nu klagar jag bara!
Imorgon är det julbord! =) Jippi! Jag ska vara på stationen i Stockholm halv fem så blir jag upplockad. Ska vara på sjön mellan fem och tio. Skojs!

Och på lördag vankas det gratisbio. Också skojs! Sen väntar plugg antagligen... mindre skojs...

Men men, nu lägga sig och läsa lite. Ha de bra!

Inga kommentarer: