onsdag, december 30, 2009

iPhone

Weee jag har en iPhone nu =) Inhandlade en igår. Jag laddar nu in spel =)

Jag fick ju en Sony Ericsson bluetooth headset av Patrik i julklapp som jag önskat mig och vi kom på det, att den kanske inte är kompatibel med iPhones. Men som tur var så var den det =) Det gick som handen i handsken det. Hade vart lite surt annars att Patrik fått ta över den efter mindre än en vecka =(

Är väldigt förtjust i SMSfunktionerna i den också. Man kan se gulliga pratbubblor som SMShistorik och det har jag saknat jättemycket! Tack iPhone för att ni finns!

Ikväll vankas det Avatar i 3D =) Det ser jag fram emot. Hoppas den är så bra som Henka prisade den till.

På en lite drygare punkt så kan jag meddela herrskapet att min rygg verkligen börjar strejka nu. =/ Jag har varit jättevättedålig med sjukgymnastiken - det är säkert damm på min pilatesboll. Ryggen behagar då låsa sig titt som tätt och sendraget i foten/benet gör sig mer och mer tillkänna. Fan... Måste väl dra igång med det igen. Tråkigt! Ska försöka komma igång idag medan jag har lite motivation.

Jag längtar till kryssningen 6-7 junari!! Baah!

Inga kommentarer: