lördag, december 26, 2009

God fortsättning

Tack Sinova!!! Världens bästa förkylningsmedicin kan jag säga. Var rätt jädrans dålig i onsdags eftermiddag men efter en hel dag med Voltaren och Sinovaknaprande så mådde jag faktiskt riktigt hyffsat på torsdags morgon =D Blev lite trött då och då, men inge farligt tack och lov. Så julafton flöt på smidigt och på juldagen blev det lunch och presentöppning hos syrrans hem. Mysigt värre. Imorgon ska vi till Patriks bror för den årliga släktträffen, så då blir det mat igen. Jisses, vad man moffar! Men trevligt är det =) Jag försöker förtränga att jag har tonvis med pluggsaker att göra också ;)

Igår beställde jag och Patrik en Cinderellakryssning tor Sthlm - Mariehamn. =) 6-7 januari blir vi borta så det ska bli jättekul! Svit på översta däck och allt. Längtar!

Vi var iväg till Gränby och Boländerna idag också (tillsammans med resten av mellanSverige) för att kolla in lite mellandagsrea, men jag tror vi var borta totalt två timmar bara. Orkade inte mera =P Fick reda på att en iPhone kostar 6500 ungefär ist för 8500 som jag trodde, så det blev trevligt =) Ska bara bestämma mig för om jag ska betala allt direkt eller få den billigare och avbetala i ett eller två år. Mest sugen på att bara ta allt direkt. Blir typ 300 kr billigare bara om man avbetalar i ett år, men nån tusenlapp om man gör det under två år, men vill helst inte betala den så länge =/ Vi får se. Patrik är sugen på en han också nu ;)

Hoppas ni har en trevlig julledighet!
God förtsättning!!

PS Erica: Broderiet gick "så där" och vi inhandlade en julmatta ist så det får bli en egenhändig jord en nästa år =D Men jag har hunnit rätt långt ändå. Jag ska försöka lägga upp en bild snart =)

Inga kommentarer: