söndag, september 30, 2007

Lördag

Igår var jättebra! =) Det skulle blivit lite halvtrist pluggdag men det blev helrolig plugg/umgås-dag. =) Jag åkte till chokladfestivalen med Nathalie runt 11 och köpte och smakade på choklad. Mums mums! Sen till stan för att äta buffé på Little Italy, och sen gå runt och shoppa lite. Hihi. Resulterade i en snygg tröja, ett linne, fler tesorter och två teburkar. Roligt som attans! Impulsköp och impulsdagar är bland det roligaste som finns. Vi var hemma igen runt 16 och satt och snackade skit medan vi åt choklad och drack olika tesorter. =P Sen kom Patrik över runt halv nio och vi hade mysig kväll tillsammans till halv elva då Nathalie gick hem igen. Jag och Patrik fortsatte mysa på egen hand dock. ;)
Imorse åt jag och Patrik frukost tillsammans och mös lite innan han åkte. =) 11 började jag och grannen tvätta vilket ledde till att jag tog tag i lite andra saker med. Dammsugning, diskning och pluggning. Känner mig väldigt duktig. Kl 14 ska Henka och Andreas plugga hemma hos Andreas. Funderar på om jag ska fölaj med. Det är ju om en kvart... kommer ju knappast hinna. Ska äta första och sen ta mig dit med två bussar. Hm. Ja vi får se.

Ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer: