torsdag, maj 01, 2008

Sista april

Det var kul igår! Blev inte riktigt som jag hade tänkt men kul blev det! =)

Jag åkte från Almunge 11.20 och var i ekonomikumparken från kl 12.30 ungefär, med Henka och några av hans kompisar. Riktigt trevligt och roligt! Där blev det en liten drink och lite vin. Även en varm korv hann jag och Sara trycka i oss var. :D Sedan gick vi till Henka lite snabbt för att lämna av lite saker och sen Burger King för lite snabb lunch. Mums.

Jag begav mig sedan hemmåt för att äntligen byta lite kläder. Blev ett längre snack med Patrik under tiden också. Väl nere pås tan igen blev det lite för mycket och för snabbt dricka för min del. Huu. Mådde jättebra tills strax innan vi skulle börja röra på oss till Uplands för att avsluta kvällen. Tyvärr blev det endast vatten där inne för mig innan jag bestämde att det var bättre att jag åkte hem. Jag mådee inte illa eller nåt sånt, men fy för att inte kunna fokusera blicken för fem öre! Det blev bättre med vatten, men kände mig ändå redo för hemfärd. De andra var inte riktigt lika förtjusta i min alldeles för tidiga hemfärd (var hemma 22.30 eller nåt), men de hade nog kul ändå. =)

Idag känner för picnnic med jordgubbar och grädde på nån gräsmatta. =) Men jag tror Patrik skulle va upptagen idag, så det blri nog inte av. Skönt att man är ledig idag iaf!

Imorn kommer Sandra på besök och det sla bli riktigt kul. Hoppas det blir fint väder så man kan ta en glass och sätta sig vid ån. Får se får se.

Ha en bra första maj!

Inga kommentarer: