söndag, juni 01, 2008

Efter promenad

Oj så varmt men skönt det var med en snabb promenad! =) Det behövde jag för att hålla mig vaken resten av kvällen. Jag somnade nämligen vid första försöket att ta mig ut på en promenad. Hihi. Skulle bara lägga mig och halvvila lite innan, men lyckades somna.
Jag tog sen mina enda riktiga gå-skor och gjorde rent dem, äntligen. Behövdes efter att jag använt dem under hela sommarjobbet förra året. =P Gräsklippning är inte bra för skor om man vill hålla dem rena. De blev inte som nya direkt, men bättre blev det iaf! Denna gång fick jag inte ont under fötterna heller när jag gick. måste nog börja använda dem mer. Det blev lite tyngre att gå däremot. Kanske kan man fynda nya på stan. Jag får kolla lite.

Här är en karta på hur jag gick idag iaf =) Det är lite kul att se hur långt (kort?) man går. Iaf för mig, ni kanske inte kunde bry er mindre =P
Det är över Flogsta, Ekeby och Eriksberg. 45 minuter tog det bara, men då gick jag snabbare än normalt =) Det snabbaste jag orkade så att jag kunde hålla jämn takt genom hela.

Så här gick jag och Patrik iaf i torsdags. Hihi. Då det tog 2 timmar och 20 minuter. Liiiite längre runda =P

Tänkte visa hur vi gick igår också, men det var i Almunge och på kartan har jag ingen aning om hur vi gick. Det var mestadels i skogen och inga stigar över huvudtaget är inritad. =P Så det slapp ni iaf. =) 55 minuter tog det.

Nej nu är det hög tid för middag.
God kväll!

Inga kommentarer: