söndag, juni 01, 2008

Juni

Jisses det är redan juni. Det går ju så fort. Om fyra dar är man klar med skolan (förhoppningsvis) och sitter på ett studentkalas. =) Och sol och värme ska hålla i sig. Inte helt fel.

Idag har jag inte utnyttjat solen till fullo alls. Jag gick hem från stan strax efter 12, det var väl allt. Tjoho vad varm jag blev av det. Jag tänkte gå ut och sätta mig på åkern/fältet i närheten och sola lite, men det blev aldrig av. Inte så kul att göra det själv, tycker jag allt. Men jag ska nog ta mig ut och gå en sväng snart iaf. Klarar inte av att vara inne hela dagen inte. =)

Hade bråk med Patrik igår. Usch, jobbigt! =/ Hoppas allt blir bättre, och undrar vad vi ska göra i sommar... Kanske blir det en liten roadtrip genom Sverige... Blir ju inte lång resa direkt. Jag har ju som sagt bara ledigt från fredag lunch till söndag kväll isf. =(

Indiana Jones var bra tyckte jag, men inte alls som de tidigare. Ettan och tvåan är ju super. =) Borde nog införskaffa de allihop...

Imorn är det opposition och sen tenta tis-tor. Jag vill ha den nu så jag kan skriva klart den! Gah!

Inga kommentarer: