lördag, juni 07, 2008

Idag då

Jaha då var det lördag den 7e. Idag känns det bättre, det ska bli rätt roligt att få smink och hår fixat. Ser ut som att det ska bli en till underbar dag också när det gäller vädret. Mamma ringde nyligen dock och sa att det hade regnat och åskat på morgonen och att det kanske skulle göra det till kvällen också. Jag tror inte det kommer göra det men bara det håller sig borta under dagen så får det regna och åska bäst det vill senare på kvällen.
Mamma ringde egentligen för att säga att hon kommer hit... NU. =P Hon kunde inte hålla sig borta. =) Hon ville vara med när vi blir extra fina och skjutsa och ha sig. Haha, min mamma är underbar! Så nu kommer hon strax efter 10. Syrran sitter då och får sminket påsatt och jag åker ner på stan direkt med mamma då för att kolla smycken och kolla efter några örhängen som syrran ville ha till bröllopet om vi hittade dem. Tror de finns på guldfynd, så det går nog snabbt.

Nu ska jag äta upp mitt äpple och gröt... utan mjölk =/ Glömde att jag inte hade mjölk hemma. Blä! Får se om det kanske bara blir ett äpple till kaffet =P

Inga kommentarer: