tisdag, juni 17, 2008

The Secret of Crickley Hall

Så RUSKANS bra bok!!! Jag har redan kommit 300 sidor sen igår. Lite mer än hälften kvar. Jag sitter med vitnade knogar för jag håller i boken så hårt vid vissa moment för det är så läskigt spännande. =D Det är sjunde boken jag läser av James Herbert och det är helt klart den bästa. Och jag har ändå höjt hans andra böcker till skyarna. Speciellt Once och Nobody true. Iom att de två och den jag läser nu är de tre senaste (av drygt 20 böcker) av JH så kan jag knappt vänta till nästa!! =D Jag bugar mig för James herbert!

Nu ska jag iaf ta en lite break och äta lite middag och se på fotboll. =) Hade hoppats på att de visade Holland, men det blev Frankrike-Italien ist. Kommer nog inte orka kolla på Hollandmatchen vid tolv iaf, så jag får höra resultaten genom Fra-Ita-matchen.

Jag blev medlem på matklubben.se i förmiddags. Oj vilken rolig sida. =) Man kan söka på recept och lägga upp egna och skapa kokböcker och allt möjligt. Riktigt skoj för en Malin! Sen kan man se när andra sparar recept som man själv lagt upp och få poäng för det. Hihi. Hoppas folk sparar mina. =) Jag heter MalinNord, skönt att det användarnamnet inte var upptaget =P, om ni vill kolla upp mina recept, hihi.
Ooh jag ser nu att det redan är fem personer som sparat mina recept =D Yay!

Hörs senare.
(Heja Holland!)

Inga kommentarer: