fredag, juni 06, 2008

Imorn då...

Imorn är det dags att gå på bröllop. Känner så inte för det!!
Känner mig lite nere och varm och stressad inför ingenting. Det skulle bli så roligt att göra till sig imorn. Smink och håret och allt. Just nu känns det bara jobbigt, men det blir säkert bättre imorn.
Jag ska åka tidigare på stan iaf så jag kan köpa lite smycken. Totalt glömt det naturligtvis. I värsta fall lånar jag av syrran annars. Hon har lite lila saker,,, och vita, som fungerar fint det också.
Kl 11 ska jag vara på Face och få sminket fixat iaf. Sen kl 12 är det Salong Fancy Style för håruppsättning. Jag tror vi åker direkt sen till Västerås så vi är där i god tid. Kanske vill pappa att vi ska hjälpa till med nåt innan. Lunch får fixa sig på något sätt... Bröllopet är ju inte förrän 16.00 så mat kommer det inte bli förrän halv sex - sex någonting.

Nu ska jag packa ihop lite saker inför imorgon.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: