fredag, november 06, 2009

Arbetsveckan slut!

Vad skönt med helg!! Gah! Ikväll har vi inget inplanerat och imorgon händer inget annat än att vi ska till Sandviken och se på bandy mellan fyra och sex =) Kul kul! På söndag kommer det bli plugg igen, men det kommer jag inte tänka på idag inte.
Vi fick en hel del gjort idag iaf och vi ska bara finslipa på vårt dokument på söndag och sen göra PowerPointpres. Skönt! Henka och jag är även inskrivna i en databas för exjobb nu och kommer väl fortsätta med sånt på måndag. Kanske tom på söndag =/ Vi skulle gjort mycket mer med exjobben idag egentligen men kursen kom iväg lite. Känns som man måste fokusera på en sak i taget =P

Nu ska jag fippla lite med CaféWorld och FarmVille och sen kommer Patrik hem. Matlagning, TV och dator består min kväll av. Och det är jag väldigt nöjd med! =)

Ooh! De visar VIK på Viasat Hockey ikväll *eeeexcellent*

Inga kommentarer: