onsdag, november 04, 2009

Full rullning

Nu är det mycket på gång. Vi har ju tre kurser nu som alla innehåller stora projekt som man ska göra. Plus att det är UTNARM på Pollax imorn så man måste fixa med personliga brevet ikväll så man kan skriva ut och lämna till företag imorn. CVt och kursutdraget är iaf fixade så det är ju alltid nåt. Pust pust.
9-16:30 är vi i skolan ungefär varje dag och sen på kvällarna får man försöka fixa med .NETen =P Det har iaf gått över förväntan med Användbarhetskursen. Vi blir nog klara med uppgift 1 idag. Förhoppningvis får vi besked att vi kan börja med Medicinska informatiken snart också. Den verkar vara den roligaste kursen =) Den ser jag mest fram emot att komma igång med.
Mycket arbete blir det iaf.

Johan skickade mitt CV vidare till sin chef igår och hoppas att jag kan få en intervju angående exjobb nästa vecka, men han lät inte särskilt upplyft chefen inte =/ Tror inte det blir nåt där. Sen middagade mamma med en gammal arbetskompis igår och de ville ha mitt CV så skulle de se vad de kunde göra. Men det lät som det var uppgifter till en ingenjör mer än till en systemvetare =/ Men man kan ju skicka in iaf och se vart det leder. Jag vill inte göra exjobbet själv helst. Det skulle vara så mycket roligare att vara två.
Ja ni lär ju få veta senare hur det går.

Hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer: