söndag, november 29, 2009

Första advent

Oj vilken mysig och underbar morgon Patrik och jag hade imorse =) Alldeles perfekt. Vi åt mysig adventsfrukost tillsammans med första adventsljuset tänt (på två ljusstakar), plockade fram lite fler julsaker som vi glömt och var allmänt väldigt mysiga mot varandra hela morgonen =) Frukostbilder finns på bilddagboken (ska iaf lägga upp dem direkt efter detta inlägg har jag planerat).

Efter att Patrik (tyvärr) åkte till jobbet så åkte jag till Henka och Andreas och hade programmeringsstuga med Henka från tolv till sju =P Det gick jättebra. Tur att man känner några som kan hjälpa och gärna gör det också! Tack! Jag bjöd på saffransbullar från igår som betalning =) Vi beställde pizza som lunch och den var alldeles underbart god! Jag ska också beställa från Ekeby nån gång. Mums!

Imorgon är det skola 8-16:30 ungefär för kl 17 ska vi hämta ut förhandsvisningsbiljetter till Planet 51 som visas 13:00 på lördag. Hoppas jag hinner gå. Jag och Patrik ska ju på julbord på fredag kväll och har inte bestämt om vi ska sova över där eller inte. Antagligen inte dock...

Nej nu bilduppläggning.
Tjenis!

1 kommentar:

Anonym sa...

maste kolla:)