söndag, november 15, 2009

Ny vecka imorn

Igår var det fest hos Patriks kompis Seb så idag har vi tagit det lugnt. Tog en liten sväng ner på stan men jag var trött hela tiden, (inte bakis dock, bara trött som satan!) så det blev bara strax över en timme eller nåt. Skönt att komma ut iaf.

Jag längtar så till nästa vecka! Kommer hända så mycket.
Måndag - Redovisning på eftermiddag följt av bussresa till gamla goa Västerås.
Tisdag - Klippning halv tio följt av bussresa tillbaka till Uppsala för att plugga resten av dagen.
Onsdag - Här händer det nog inge speciellt iaf, utöver plugg - som vanligt
Torsdag - Redovisning igen kl 08.15 - huuu, men SEN kommer Sandra hit för att spendera heeeela torsdagen med mig och på kvällen väntar Twilight och New Moon på Spegeln!! =D Jisses vad skoj!
Fredag - Sandra är kvar och förhoppningsvis så slipper jag plugga nåt på dagen så vi kan spendera även denna dag tillsammans =)
Helg - antagligen en jädrans massa plugg =( Man kan ju inte ha kul jämt

Plus att vi kanske får lite svar angående exjobb nästa vecka. Spännande spännande!

Nej nu MÅSTE jag förbereda redovisningen till imorn - hej på er!

Inga kommentarer: