måndag, november 23, 2009

Seg uppstart

Idag var nog den mest jobbigaste morgonen när det gäller trötthet.
Jag tror jag ändå somnade elva igår (tänkte försöka sova mycket inför veckan) men vaknade till lite väl mycket tydligen när Patrik kom hem från jobbet kl 03.00. Jag brukar vanligtvis vakna så pass mycket så jag gnyr lite och sen somnar om och knappt har nå minne av det dagen efter, men nu kunde jag knappt somna om. Jag låg där och vred och vände på mig i en timme tror jag och sen har jag inte riktigt somnat om sen dess. Somnat och vaknat om vartannat. =/
Tur att man som 10 timmar mellan lördag och söndag iaf, hihi.
Ikväll blir det 21.00 som läggdags tror jag =P

Nu pimpla i mig kaffe och sen välja kofta, undrar om man ska ta huvtröjan och gosa in sig i hela dagen... Ska vara i skolan åtta iaf. Slutar fem idag =(

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, jobbigt med att sova dåligt.
Själv kom jag hem halv 5 på söndagsmorgon efter krogen. Sovrutinerna blir rätt pajade när det är en massa skoj på stan : S

Bra med måndag igen, så det blir lite ordning och reda igen XD