tisdag, november 24, 2009

Lov! Ge mig ledigt!

Jisses vad jag längtar till 17e december. Klart med kurserna och en hel vecka ledighet innan julafton tom. Ahhhh.
Jag började få ont i huvet igår och inte var det bättre när jag vaknade idag inte. Nejdå, det var sämre. Nu har jag smörjt in med Zon och har en värmekudde på. Hoppas det hjälper utan att ta en Voltaren. Jag ska förhoppningsvis lämna blod idag så jag har det gjort, och då känns det bättre om man inte proppat i sig massa saker samma dag. De kollade förut om det gjorde något, och det verkade de som det inte gjorde, men det känns ändå bättre om man är "clean" =P

Jag lämnade in min cykel för lagning igår också. Trodde det skulle gå på ett kick, men icke. Han skulle beställa nån del och den kommer inte bli klar förrän i eftermiddag. Jag kommer iaf ha cykeln till imornbitti och det känns väl bra. Han visste inte heller vad det skulle kosta och det känns väl mindre bra =/ Han skulle meddela när han ringde idag och annonsera att den är klar. Det får väl bli en trevlig överraskning.

Nej nu packa ner en matlåda och bege sig till skolan. Where else...
Ge mig ledighet nån gång!

Inga kommentarer: