fredag, november 20, 2009

New Moon


Så igår blev det av ändå =) Stackars Sandra blev sjuk och kunde inte komma till Uppsala alls dock =( Efter lite letande och försök till att sälja biljetterna till Twilight + New Moon-kvällen (ingen som kunde eller ville gå) så sa Andreas vid sju att det kunde va kul att gå. And so it was. 95% tjejer och sen resten killar på den fullsatta salongen såg den på premiärdatumet. Wihi! Den var braa!! =D Jag var lite trött och gäspade ett antal gånger under Twilight, men det var ju för att man sett den fem/sex gånger tidigare. Det var betydligt lättare att hålla sig vaken mellan fem över tolv och två timmar framåt =) Däremot hade man lite träsmak i baken då... De där sätena är inte gjorda för att sittas i i över fem timmar inte...
Jag tänker inte berätta nåt mer om filmen iaf för alla er som vill se den själva. Jag kan bara säga att jag absolut inte blev besviken det allra minsta! =)
Jag får åka till Västerås eller om Sandra kan komma till Uppsala nån annan gång så får vi se den igen =) Hoppas du mår bra idag!

Nu ska jag hälla i mig kaffet och hoppas att skolan inte håller på så länge idag.
Hej!

Inga kommentarer: