lördag, januari 02, 2010

2010

Jahapp, nytt år. Känns då inget speciellt för mig inte. Mysigt dock att det har snöat på de två första dagarna på året =)
Nyår flöt på lugnt och skönt. Vi åt trerätters (fast egentligen 4½ iom att vi hade två efterrätter plus lite ost också) och kollade på film och vid tolvslaget lös det upp överallt; det var så många som sköt raketer runtomkring. Fick faktiskt lite bra bilder på det. Får se om jag kan lägga in dem i datorn sen, tagen med iPhone =P

På tal om iPhone så har jag hittat et jättegulligt och roligt spel =D Soosiz. Yay!

Nu iväg till Faringe för att fika men min nygjorda chokladmarängpaj. Jag är lite skeptisk efter att ha smakat på smeten, men men. Då vet jag iaf att den inte ska göras igen =P Receptet kommer från min nya Chokladreceptbok jag fick i julklapp så det är premiärbakning ur det.

Hoppas ni haft en bra start på året!

Inga kommentarer: