tisdag, januari 12, 2010

Igångsatt

Nu är jag igång med plugget lite mer. Känns rätt bra. Bara man kommer in i ett tempo så går det bra. Satt och programmerade igår så idag blir det läsning. Har precis kollat igenom två och en halv timmes visningar av Surface och WPF så jag vet lite mer om det innan jag börjar läsa och arbeta med de. =) Jättehärliga grejer. Riktigt häftigt om man skulle kunna bli bra på det här.

Var hos tandläkaren igår också. Hua säger jag bara! De petade som bara den runt visdomständerna så jag har fortfarande lite ont! Jag ska dit igen om ett halvår redan för att se hur de har artat sig. En har kommit fram helt och de är lite sugna på att ta bort den - det är inte jag! Så nu ska jag köra ännu hårdare med tandtråd och hörntandborste så de håller sig fina och friska. Så de så!

Nu läsa i WPFboken... Skulle hellre vilja läsa i Breaking Dawn, men men. Ikväll blir det bio så man får se fram emot det.
Hej på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Uh, "Sugen på att ta bort en patients visdomstand" sicket uttryck... Hoppas du får behålla din lilla tand och att den inte ska göra dig illa!