söndag, januari 17, 2010

Poker

Hejsan på er,

I helgen blev det paus med WPFboken. Jag känner att den blir lite jobbigare nu när det kommer lite mer komplicerade saker och känner att jag behöver göra lite annat. Perfekt timing att börja lära sig lite Expression Blend då tycker jag. Så igår började jag med tutorial"boken" och gjorde hela första övningen på sisådär 40 sidor. Det var väldigt enkelt och skotroligt att hålla på i det. Varför kan inte varje programmeringsgrej vara så här kul!? Jag ska fortsätta idag iaf och komma så långt jag hinner.

Imorgon börjar skolan igen. Eller föreläsningar om exjobbet iaf. Vi vet inte riktigt vad de ska ta upp, men det visar sig väl. På tisdag kväll är det pokerkväll hos Bwin i Stockholm. De sponsrar vår Systemvetarförening och varje år ska de ha en liten minipokerturnering för oss. Jag har anmält mig, men känner mig mest stressad inför det nu =/ Kan ju bli skitkul, men man har ju aaaningens mycket annat att göra också. Måste avanmäla mig idag om jag bestämmer att inte följa med, men antagligen följer jag med. Inte varje dag man får en sån chans liksom. De ska tydligen ha jättehärliga rum med proffsbord och allt sånt. Kan nog bli kul.

Ska försöka lägga upp lite recept på Cook, Bake & Create lite senare idag också. Gjorde en god kaka förut och igår gjorde vi en jättegod vegetarisk lasagne med ost och svamp. Mumsi!

Helst ska jag hinna med att tvätta idag också. Usch för söndagar!

Hej då!

Inga kommentarer: