tisdag, januari 26, 2010

The real life

Ja så här har mitt liv sett ut sen igår morse
06:00 - uppgång - buhu!
07:45 - Sätter mig på Uppsalabussen med Henka
09:00 - Går in på jobbet
17:00 - Går ut från jobbet - totalt slut i huvudet!!!
17:10 - Sätter mig i mammas bil som jag lånat och hämtar upp Henka för att visa vart vi kommer bo deltid och tar en liten detour till McDonald's och sen mot Uppsala igen
18:30 - Kommer hem till Uppsala
18:40 - Ligger halvdöd i soffan tills jag går och lägger mig kl 22:00 =P Var så trött så jag inte ens åt nåt

05:37 - Stiger upp
06:40 - Sätter mig i bilen och hämtar upp Henka vid ICA och det bär av till Västerås
08:07 - Kliver in på jobbet
16:55 - Kliver ut ur jobbet
17:10 - Stiger på bussen till Västerås
18:30 - Kliver in genom dörren hemma - skönt! Inte lika trött som igår =)

Själva exjobbet är väldigt fluffigt än så länge och vi vet inte riktigt vad vi gör, men det löser sig säkert nästa vecka eller i slutet av denna =P Jacob som jag jobbar med är hur trevlig och easy-going som helst och det är skönt!
Patrik var söt och gosig igår också när jag kom hem och lät mig bara vila och vi tittade på film tillsammans.
Imorgon ska jag sova i Västerås för vi kommer komma till Västerås så sent som 13 eller 14 först. Skola på förmiddagen nämligen.

Så nu vet ni vart jag håller hus =P ABB nere på stan på dagarna och på en buss eller sovandes resten av tiden - känns det som iaf.

Hoppas ni har det bra alla!
Nu ska jag lägga mig och varva ner innan jag kan somna...

Inga kommentarer: