onsdag, januari 20, 2010

Laptop

Jaha, typiskt. Skulle precis maila min ABBhandledare om lite grejer men så hade han hunnit före mig. Han sa åt oss att ta med oss egna laptops för våra från ABB skulle dra ut på tiden. Attans! Jag har ju ingen, och Patriks är ju skitkass, men men. Jag sa att jag kunde ta med en som inte va så bra. Lika bra att vara ärlig =P

På en happier note så fick vi en brand-/säkerhetsdörr "installerad" igår =) Vi skiter egentligen i säkerheten, vem fan vill sno nåt från studenter som bor längst upp i ett lägenhetsradhus?! Däremot hoppas vi att den infriar vad det stod på pappret om att den håller ljud från trapphuset borta. Väldigt nyttigt, då vi har två hundar på varsin våning vars favoritintresse är att skälla och sen barn som tror att trapphuset är deras lekrum och det är sååå kul att dra pinnar på trappräcket så det väcker folk tidigt på mornarna. Tiden får väl utvisa om detta nu kommer minska. *hoppas innerligen*

Nej nu Café World, FarmVille, kaffe och Austrailen Open innan skola.

Inga kommentarer: