söndag, januari 24, 2010

T minus 1 day

Imorgon börjar allvaret. =/ 7.40 går bussen till Västerås och då kommer jag vara nervös. Det ska bli så kul att det äntligen drar igång, men samtidigt är jag jättenervös! Hoppas min exjobbspartner är lika nervös som jag =P Känns alltid bättre när båda är nervösa än att bara en av oss är ett nervvrak.
Igår gjorde jag inte så mycket plugg. Kände att jag behövde lugna ner mig lite mer plugget för att kunna vara frisk i hjärnan imorgon. Jag ska göra lite idag med, men inte så jättemycket.
Undrar vad vi ska göra imorgon. Vi ska vara där vid nio och ha datorer med oss, men mer än det vet vi inte. Alla andra har typ inkörningsdagar, med lite lunch och samtal och så, men jag tror inte ABB jobbar så riktigt, hehe. Blir intressant. Kommer antagligen träffa min Jacob (utbytesstudenten från Kina som jag ska exjobba med) för första gången på bussen också. DET lär också bli intressant. Antar att han tar samma buss iaf.

Nu ska jag kolla på lite tennis och sen duscha eller nåt.
Hej på er.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Håller tummarna för att det ska gå kanon för dig i morgon, jag tror att du kommer få det riktigt roligt :)

Anonym sa...

Lycka till!!